Tuesday, March 29, 2011

missing u mr.snowman!!! :(

wuuu....cdey2!!..:(
tw x sbb pe aq cdey???sbbnye...da bbrpa ariy xdpt jupe mr.snowman aq....
waaaaaaaaaaa....!!!!na nanges jekk aserr...rind0oo tahap gaban da nehh!!! :(
mr.snowman...cane na wt nehh...asyipp ingt kt kam0oo jekk...
smpai sy dgr lag0oo jiwang2 n nanges2 bb ingt kt kam0oo tw!!! (*nanges ngade jekk nehh!!)





huhuhuhuhu...bile na jupe....???emmm....da laa xdgr sore kam0oo...
asyipp msg jekk..2 pn bukn lm2 pom kn...
yelaa....kte keje kn...
sy pg,kam0oo ptg...hmmm...
haishhhhh...!!b'beza haluan towl kte ne kn...hahahahah...
tp sy betol2 wind0ookn kam0o.... :(






kam0o rind0o sy x mr.snowman???
emm...mustii laa rind0oo kn...lg byk drp sy rind0o kam0o..kn3???hahahahahaha...(*pasan tol cik alynn ne!!)
nt ad ms kte jupe eyh shayam!!!windo kam0o bangat sihh!!
keje elop2 eyh...jgn ngulorr tw!!t potom kaki!!hehehehehe...
mishhhh u co damn muc shayam...!! :(







~LIKE JIKA SUKE!! TENX YUP!!:)~

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda di sini..:)