Monday, September 12, 2011

EiD 2011 @ SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1432 H..:)

salam...
wohohoiiiii..!! epiy ari raya korunk!!
fuhhhh... nasib baik sempat ucap. walaupun dah masuk syawal yg ke 14, ade aku kesah??
muahahahha.. teruk betul.
aku tetap nak ucap jugak sebab lambat la nak hupdate blog aku ni..
mujur xtumbuh kulat2 n cendawan yg liar 2 taw.
dan la nak bersihkan blog ni.. hehhehehe..
merapu lagi alynn!! sekeh laju2 baru taw. -_-

************************************************************************

owkehh.. arini nak citer pasal aku punya raya plak.
asyik korunk je citer kan. naik jeless dah aku tengok. huhu..
btw, raya taun ni raya sekejap sgt la..
memang xrasa pun kemeriahan syawal 2.
walau cm2, raya tahun ni tetap bermakna buat aku..
yela kan.. tahun depan belum tentu dapat beraya ngn family aku
nak wat macam mana.. kalau da keje nurse macam aku ni, belom tentu dapat cuti hokehh...
wuuuu...sedih2!! !_!
tapi xpe... aku berkorban tuk masyarakat jgk kan...
hati perlu ikhlas dalam merawat pesakit...:)
hehehhehehe..
ok2.. masuk part pagi raya...
pagi2 lagi da sibuk kat dapur...
macam2 kena buat..
masak tomyam... basuh pinggan... setting tempat orang nak makan... masukkan biskut raya dalam balang dia.. n macam2 lagi..
serius penat.. tapi seronok!! huhu...
aku n acik aku je yang settel semua 2 taw. hebat x kami?? muahahahah..
menu pagi raya 2 ialah
-satay ayam + daging
-bihun/mee tomyam
-rendang tok yg xberapa nak tok..:)
-lemang
-nasi impit
-kuah kacang
-tapai

wallaweeehhh!! sedapnye.. huhuhu


fuhhhhh.. banyak kan?? hahhaha..
maklumlah.. kami ni kuat makan. lagi2 aku ni haa... da makin gemuk gedempol da pon...hihihi..
 then.. adegan air mata lak!! hahaha...salam2 dengan ummi n babah aku la..
mitak ampun mitak maap..
aku ni kan nakal ket. so.. banyak la kot. hehehhe.. tapi da setel ok!! :)
da ciap2 ampun maap 2, pe lg kan...
melaram depan kamera la plak..
hahahha..
adegan tangkap2 gambar syok sendiri n xberapa nak syok sendiri 2 laa...
aku n acik aku je ada kan..
2 yang kesengalan semakin bertambah 2 walaupun di pagi raya. muahahahah
kat bawah ni ada gmbar kenangan di pagi syawal aku n family aku...
layan je la gmbar syok sendiri ni ek.. hehe..



kami berempat..:)


 babah n ummi...love u..:)


 
my babah shayam..:)


my ummi shayam..:)





acik n my babah..:)


aku n babahku yg ncem.. hehhe


aku n ummiku yg santek..:)



 mmuahhh!! hek3..


 kami berdua..:)

 aku..syok sendiri.. hehhe


 peace!!^_^

love u acik..:)


 kami yg sengal. hahahahha



2 la serba banyak aku punya raya kan.. 
raya p'tama smpai ke 5 memang busy sgt2..
sedara mara datang, anak angkat ummi n babah aku mai dari jauh..
pahtu kawan2 aku lagi mai umah..
fuhhh.. gilerr penat!!
huhuhu.. tp penat yg berbaloi. sangat suke!!^^
alhamdulillah.. segalanya berjalan dengan lancar...
dapat menikmati syawal pd tahun ini dengan sangat gembira....
k la korunk... tenx baca entry aku yang tah pape ne ek. 
syg korunk ketat2!! hehehhe... daaa..

p/s: sowiy wat korunk letih layan celoteh n gambar aku yg syok sendiri 2 ek. heheheh... masheh korunk!!!:)



~LIKE JIKA SUKE!! TENX YUP!!:)~

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda di sini..:)